Bolid 2014/15

.

Nasz najnowszy bolid, czarno – czerwona Bestia, która pozwoliła nam na starty w zawodach Formuły Student na Węgrzech, w Hiszpanii i we Włoszech w 2015 roku.

Stale pracujemy nad ulepszaniem samochodu, aby w przyszłym roku osiągnąć jeszcze większe sukcesy na arenie międzynarodowej.

Waga bez kierowcy
Moc silinika
Zastosowany silnik
Układ doładowania
Układ chłodzenia powietrza
Układ chłodzenia
Przełożenie końcowe
Mechanizm różnicowy
System zmiany biegów
Stosowane paliwo
Stosowane ogumienie
Rozkład masy (Przód/Tył)
Pakiet aerodynamiczny
Poszycie
Rama
Sterowanie silnikiem
Amortyzatory
Układ hamulcowy
Bolid
Specyfikacja
LABEL 0
227kg
LABEL 1
76 km przy 9200 obr/min (mierzone na kołach)
LABEL 2
Honda CBR 600RR PC 40E 2009r
LABEL 3
GT 1541v ze zmodyfikowanym kołem kompresji z GT17
LABEL 4
brak
LABEL 5
Chłodnica wykonana na zamówienie 300x350x37mm z wentylatorem 680 cfm
LABEL 6
15/49 520 VMX (bezoringowy)
LABEL 7
Drexler v3 LSD 
LABEL 8
Pneumatyczny,  zmiana biegów bez użycia sprzęgła, Lunch Control
LABEL 9
E85
LABEL 10
Hoosier 20.5 x 7.0 – 13 R25B
LABEL 11
z kierowcą 68kg: 48%/52% (przód/tył)
LABEL 12
skrzydło przednie 3 płatowe, tylnie 2 płatowe + dyfuzor
LABEL 13
Włókno węglowe z przekładką, wykonane metodą infuzji
LABEL 14
Stalowa T45, spawana metodą TIG
LABEL 15
Ecumaster EMU
LABEL 16
Cane Creek Double Barrel
LABEL 17
4x tarcze pływające 220mm + Brembo P34. 2 niezależne pomypy hamulcowe Wilwood + balance bar